منو
Your Cart

فروش شیرین کننده سوکرالوز

سوکرالوز ، فروش شیرین کننده سوکرالوز
فروش شیرین کننده سوکرالوز
مشخصات کلی
به انگلیسیSucralose
خلوص99 %
شکل ظاهریپودر کریستال سفید
برندKANBO
کشور تولید کنندهچین
بسته بندیکارتن 10 کیلوگرمی / کیسه 1 کیلوگرمی
  • موجودی: موجود
  • مدل: چینی
  • وزن: 10.00kg
فروخته شد: 4
2,350,000تومان
قیمت بدون مالیات: 2,350,000تومان

توضیحات

سوکرالوز

خرید سوکرالوز به عنوان یک شیرین کننده مصنوعی با کالری صفر میباشد و بدون اینکه کربوهیدرات یا کالری به غذاها و نوشیدنی ها اضافه نماید، آنها را شیرین میکند. سوکرالوز در واقع از قند در یک فرآیند شیمیایی چند مرحله ای ساخته می شود که در آن سه گروه هیدروژن و اکسیژن با اتمهای کلر جایگزین می شوند (فرایند کلرینه شدن ساکارز) و یکی از انواع کربوهیدرات هاست. با توجه به این توضیحات، نباید سوکرالوز را یک قند در نظر گرفت اما فرایندی که به وسیله آن سوکرالوز به دست می آید، با ساکارز که همان قند معمولی است شروع میشود. شیرین کنندگی آن نیز 600 برابر شکر میباشد.


در ادامه قصد داریم تا اطلاعات کاربردی و مفیدی را پیرامون خواص، ویژگی ها و کاربردهای سوکرالوز به همراه ذکر نمودن موارد مصرف گوناگون آن خدمتتان ارائه دهیم.

در صورتی که قصد خرید سوکرالوز را دارید، میتوانید به منظور دریافت قیمت سوکرالوز و خرید و فروش آن، با مجموعه آرتین تجارت اکسیر در تماس بوده و اطلاعات و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایید. تماس: 02188199760

 

خصوصیات کلی سوکرالوز

فرمول شیمیایی: C12H19Cl3O8

شکل ظاهری: پودر کریستالی سفید رنگ

شناسه غذایی: E955

 

آنالیز سوکرالوز

انالیز سوکرالوز کانبو

 

تعیین قیمت سوکرالوز

از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری مواد اولیه شیمیایی، میزان خلوص و حجم محصول، نرخ ارز و نیز شرکت تولید کننده آن میباشند. با توجه به موارد ذکر شده، قیمت سوکرالوز هم با توجه به این موارد تعیین میگردد. 
 

 

کاربرد های سوکرالوز

این ماده که در دسته بندی شیرین کننده ها قرار میگیرد، یکی از مواد اولیه پرمصرف بین مواد اولیه غذایی میباشد. این ماده اغلب در خوراکی هایی نظیر سس سالاد، نوشیدنی های گازدار، غلات صبحانه و... وجود دارد. همچنین در آدامس های جویدنی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از شیرین کننده سوکرالوز تحت عنوان جایگزینی برای سایر شیرین کننده ها میتوان استفاده نمود. علاوه بر این، فروش سوکرالوز در ترکیب با دیگر شیرین کننده های مصنوعی و یا طبیعی نظیر آسپارتام، فروکتوز، ساکارز و شربت ذرت با فروکتوز بالا در محصولات خوراکی به کار میرود. محصولاتی مانند قهوه های آماده، آبنبات ها، ماست های سنتی، نوشابه ها و حتی میوه های کنسرو شده نیز حاوی این شیرین کننده هستند.

برای خرید شیرین کننده های غذایی این کاتالوگ راببینید.

برای خرید مواد اولیه غذایی این کاتالوگ را ببینید.

 

خواص سوکرالوز

بدن انسان مقدار زیادی از سوکرالوز مصرفی را، به طور کامل جذب نمیکند و این ماده از طریق دفع ادرار از بدن خارج میگردد. درست است که خرید سوکرالوز و مصرف آن موجب شیرینی محصولات مورد نظر میشود اما خبر خوب اینکه، با توجه به ساختاری که دارد، اجازه تجزیه شدن به وسیله آنزیم های گوارش را نمیدهد و در نتیجه تقریبا 85 درصد سوکرالوز مصرفی جذب بدن نمیشود.

 

مقایسه میزان شیرینی سوکرالوز نسبت به شیرین کننده های دیگر

میزان شیرینی شیرین کننده مصنوعی سوکرالوز 3 برابر بیشتر از آسه سولفام و پتاسیم آسپارتام میباشد. همچنین در مقایسه با سدیم ساخارین هم 2 برابر بیشتر خاصیت شیرین کنندگی دارد. همانطور که پیشتر هم اشاره شد، نسبت به شکر 600 برابر شیرین تر است.
 

 

مقایسه میزان شیرینی سوکرالوز با شیرین کننده های مصنوعی دیگر
نام شیرین کنندهمیزان شیرینیمیزان کالری
سوکرالوز600 برابر شکر0
ساخارین300 برابر شکر0
آسپارتام180 برابر شکر4
آسه سولفام پتاسیم200 برابر شکر0

 

تحمل دمای سوکرالوز

سوکرالوز شیرین کننده ای است که بسیار ماندگار و مقاوم است و به همین علت، به منظور استفاده در دماهای بالا نظیر محصولاتی که پخته میشوند، ماده ای مناسب و ایمن شناخته شده است. این ماده قادر است تا دمای 125 درجه دمای پخت را تحمل نماید و میتواند در انواع کیک، کلوچه و بیسکویت مورد استفاده قرار بگیرد.
 

سوکرالوز

 

تاریخچه سوکرالوز

تقریبا در حدود 20 سال پیش این ماده کشف شد و پس از آن، افراد بسیاری سوکرالوز را به عنوان یک شیرینی کننده کم کالری به منظور لذت بردن از شیرینی های مورد علاقه خود در نظر گرفته اند. با جایگزین نمودن سوکرالوز به جای شکر، میتوان کالری دریافتی را قدری کاهش داد.


نام تجاری سوکرالوز چیست؟

فروش سوکرالوز به طور معمول با نام تجاری Splenda صورت میگیرد. محصولاتی که در ترکیبات خود حاوی سوکرالوز هستند در مقایسه با دیگر شیرین کننده های کم کالری از نظر مزه و طعم، ثبات و ایمنی موفقیت بیشتری را با خود به همراه دارند.


فواید خرید اسپلندا و استفاده از آن

استفاده از خرید اسپلندا در محصولات غذایی و آشامیدنی بسیار مورد توجه است و علت این امر هم آن است که این ماده، یک شیرین کننده بدون کالری است. به همین سبب است که مصرف محصولات حاوی این ماده پوسیدگی دندان را ایجاد نمیکند. علاوه بر این، سوکرالوز ماده ای است که بر میزان انسولین اثری نداشته و مبتلایان به بیماری دیابت میتوانند با اتکا به بی خطر بودن آن، این ماده را مصرف کنند. 

 

میزان مصرف سوکرالوز در نوشیدنی ها چه قدر است؟

همانطور که گفتیم، سوکرالوز به عنوان یک شیرین کننده در انواع نوشیدنی ها مانند نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا، آبمیوه ها و نوشیدنی های کافئین دار مورد استفاده قرار میگیرد. میزان مصرف این ماده در نوشیدنی های ذکر شده بر اساس مقدار شیرینی مورد نظر میباشد.

 

خرید سوکرالوز

 

قرص سوکرالوز چیست؟

این محصول، یکی از اشکال شیرین کننده سوکرالوز است که در بازار موجود می باشد و به طور معمول، پزشکان آن را برای رژیم های کاهش وزن و کم کالری برای افراد دیابتی تجویز میکنند. به علت اینکه این ماده قند خون را افزایش نداده و بدون تغییر شکل از بدن دفع میشود، برای این بیماران مناسب است.
بر طبق مشاهدات صورت گرفته، هیچ گونه تغییری در وزن افراد مبتلا به دیابت پس از مصرف این ماده ایجاد نشده است. در واقع، این افراد کپسول سوکرالوز را دوبار در طول روز و به مدت سه ماه مصرف نموده اند اما عارضه خاصی در بدن آنها مشاهده نشد. با این حال، بهتر است که مطالعات بیشتری در مورد سوکرالوز و مصرف آن توسط افراد دیابتی به منظور حفظ سلامتی آنها صورت گیرد.


سوکرالوز، یک بهبود دهنده طعم

جالب است بدانیم که این ماده خاصیت بهبود دهندگی طعم را نیز به همراه دارد. به طور مثال، به منظور از بین بردن بوی لوبیای سویا و بهبود دادن طعم شیر، در تولید شیر سویا از خرید سوکرالوز استفاده میکنند.


کدام شیرین کننده ها مشابه با سوکرالوز هستند؟ و چه تفاوت هایی با سوکرالوز دارند؟

ساخارین، آسپارتام و آسه سولفام را میتوان به عنوان شیرین کننده های مشابه با اسپلندا نام برد. با توجه به اینکه سوکرالوز در برابر حرارت پایدار است، میتوان از آن در پخت و پز استفاده نمود. آسپارتام به عنوان یک شیرین کننده این قابلیت را ندارد. 
همانگونه که پیشتر هم اشاره کردیم، بیشتر ماست های سنتی را با اسپلندا شیرین میکنند. 

 

سوکرالوز، دوست بیماران دیابتی

میدانیم که مصرف بیش از حد محصولات حاوی قند میتواند منجر به بیماری هایی نظیر چاقی و دیابت شود. در صورتی که از ترکیب سوکرالوز به عنوان جایگزینی برای ساکارز و دیگر شیرین کننده ها استفاده شود، هم طعمی شیرین را در محصولات شاهد خواهیم بود و هم افراد دیابتی شیرینی کمتری را در رژیم غذایی خود خواهند داشت. 


سوکرالوز پودری و سوکرالوز مایع

از بزرگترین منابع این ماده در بازار، سوکرالوز برند کامبو که از واردات کشور چین میباشد. همچنین به جز سوکرالوز پودری، سوکرالوز به صورت مایعی بی رنگ و شفاف نیز در بازار وجود دارد که به طور معمول این مایع حاوی 25  درصد سوکرالوز میباشد. البته این مایع با غلظت های دیگر نیز ممکن است در بازار وجود داشته باشد. سوکرالوز مایع می تواند حاوی ترکیبات دیگری از جمله نگهدارنده هایی نظیر سدیم بنزوات و سوربات پتاسیم و یا مواد اسیدی مانند سیتریک اسید باشد. 
 

ایمنی استفاده از سوکرالوز

اگر شیرین کننده های مصنوعی مانند سوکرالوز، به غذاهای مورد استفاده کودکان در حد قابل قبولی اضافه شوند، بدون افزایش کالری و میزان قند مصرفی، میتوانند این غذاها را شیرین نمایند.

از آنجایی که در خانمهای باردار و شیرده شاهد نگرانی هایی در مورد تاثیر مواد مصرفی شان بر سلامتی نوزادانشان وجود دارد، لازم است بگوییم که هیچ عارضه جانبی ناشی از مصرف سوکرالوز تاکنون شناخته نشده است و این ماده هیچ اثرات خطرناکی بر این خانمها و جنینشان ندارد.

این امکان وجود دارد که خرید سوکرالوز و مصرف آن، موجب افزایش سطح قند خون افراد و نیز افزایش سطح انسولین گردد. برخی مطالعات نشان میدهند که این ماده میتواند به محیط باکتریایی روده آسیب بزند اما هنوز این مورد بر روی بدن انسان بررسی نگردیده است.

همچنین، در مورد ایمنی این ماده در دماهای بالا نیز تردیدهایی وجود دارد، مبنی بر اینکه پختن آن میتواند ترکیبات مضری آزاد کند، اما به طور کلی اثرات بلند مدت سوکرالوز هنوز کاملا مشخص نیست. لازم به ذکر است که بدانیم سوکرالوز دو دهه مورد تایید FDA بوده است و تاکنون تعداد زیادی از آژانس های بهداشتی بین المللی ایمنی آن را پذیرفته اند.

 

مضرات خرید سوکرالوز

استفاده از سوکرالوز احتمال دارد که میزان جذب برخی از داروهای درمانی مانند داروهای مخصوص بیماران قلبی و داروهای ضد سرطان را کاهش دهد و در نتیجه اثر بخشی آنها کم میشود.

با توجه به تحقیقات انجام شده که در زمینه شیرین کننده های مصنوعی انجام گرفته است، این مواد به وسیله ی ایجاد نفخ باعث مختل شدن هضم میشوند، در نتیجه میتوان گفت که بر طبق تحقیقات، بیشترعلائم سوء هاضمه به علت مصرف از این شیرین کننده هاست.

باید توجه داشت که اگر خرید سوکرالوز و مصرف آن به طور محدود انجام گیرد، برای انسان ضرری به دنبال نخواهد داشت و علت این امر هم آن است که این ماده از بدن دفع میشود. در عین حال، در صورت استفاده پی در پی در مدت زمان طولانی، این ماده در بدن ذخیره شده و ممکن است تاثیرات سوئی را ایجاد نماید.

مشکلاتی که به دلیل مصرف بیش از حد مجاز این ماده بروز می نمایند به شرح زیر است:

 

تاثیر بر روی دستگاه گوارش:

این امکان وجود دارد که تجمع این شیرین کننده در دستگاه گوارش بدن انسان، تاثیراتی بر روی متابولیسم و ترکیب میکروفلور روده داشته باشد. فلور روده عملکردهای مختلفی شامل سنتز ویتامین، جذب کلسیم و منیزیم، تعدیل و تخمیر بر عهده دارد.

 

امکان بی اثر کردن برخی داروها:

همانطور که گفته شد، با مصرف سوکرالوز احتمال اینکه جذب بعضی از داروهای درمانی نظیر داروهای مخصوص سرطان و بیماران قلبی، کاهش یابد، وجود دارد.

 

اختلال در هضم:

طبق توضیحاتی که بالاتر داده شد، با توجه به تحقیقاتی که روی شیرین کننده های مصنوعی انجام گرفته است، میتوان گفت که این مواد می توانند منجر به ایجاد نفخ و اسهال شوند و در نتیجه در هضم باعث بروز اختلال گردند. در روده بدن انسان، باکتری های خوبی وجود دارند که انجام پروسه هضم به صورت نرم برعهده آنهاست. اگر سوکرالوز در دستگاه گوارش بدن جمع شود، باکتری های بد میتوانند جایگزین این باکتری های خوب شوند که در این صورت احتمال دارد سطح آب و میزان گاز نیتروژن در روده بزرگ افزایش پیدا کند و در نتیجه منجر به اسهال گردد. 

 

خرید سوکرالوز

شرکت آرتین تجارت اکسیر، وارد کننده این محصول از شرکت کانبو KANBO کشور چین میباشد. جهت خرید سوکرالوز از فروشگاه اینترنتی بازار نانو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

فروش سوکرالوز در ایران

همانگونه که ذکر شد، این شیرین کننده کاربردهای بسیاری را هم در صنایع غذایی و هم صنعت دارو شامل میشود. با توجه به این نکات میتوان حدس زد که خرید و فروش سوکرالوز در سراسر ایران رواج دارد و حائز اهمیت است که سوکرالوز انتخابی جهت مصرف، کیفیت مناسبی را داشته باشد. به همین منظور میتوانید برای دریافت این محصول با بهترین کیفیت با مجموعه ما در ارتباط باشید. 

بسته بندی های سوکرالوز به صورت پک های 10 کیلوگرمی و 25 کیلوگرمی میباشد که  پک های 10 کیلویی حاوی بسته های 1 کیلوگرمی هستند.

مشتریان عزیز میتوانند برای دریافت قیمت سوکرالوز به بخش تماس با ما رفته و با شماره های مجموعه آرتین تجارت اکسیر تماس برقرار نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان مصرف استاندارد سوکرالوز در محصولات خود میتوانید با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

قیمت شیرین کننده سوکرالوز

علاوه بر کیفیت محصول، یکی دیگر از ارکانی که برای مشتریان اهمیت دارد، قیمت محصول مورد نظر است. از این رو، افراد میتوانند سوکرالوز مورد نظر خود را از منابعی با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایند. همچنین، قیمت فروش و خرید عمده سوکرالوز با توجه به درصد خلوص و برند شرکت تولید کننده آن متفاوت است.

مجموعه ما با سال ها تجربه در زمینه ی واردات انواع مواد اولیه غذایی، مواد اولیه دارویی و نانو مواد توانسته است تا با ارائه راهنمایی های لازم در مورد محصولات، باعث جلب رضایت مشتریان خود گردد. در صورت استعلام قیمت سوکرالوز و دریافت آنالیز آن با ما تماس حاصل فرمائید.

 

وارد کننده سوکرالوز

شرکت آرتین تجارت اکسیر که با وب سایت بازار نانو شناخته شده است، از وارد کنندگان عمده سوکرالوز در ایران میباشد. برای دریافت راهنمایی به جهت میزان مصرف این کالا در محصولات خود میتوانید با کارشناسان در ارتباط باشید. 

 
 

 

نظرات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بازدید کننده گرامی؛

به دلیل تغییرات قیمت، از طریق این فرم از قیمت به روز محصول مطلع شوید.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات